dilluns, 21 de desembre del 2009

Sobre el meu bloc

S'ha de reconèixer que el tema del blog ha anat de menys a més. A un principi tot era nou i a més a més ho havies de fer de manera obligatòria, ens pujàvem per les parets. El temps passava i nosaltres apreníem, la feina ja no era tant feixuga i començàvem a fer activitats que ja ens agradàvem prou, Youtube, Audacity, tractament d'imatges, diferents coses que nosaltres trobàvem utilitat per motius personals, no només perquè ho digués en Jordi Simón. La cosa millorava i també influïa que diferents persones et puguin dir que han vist el teu blog i els ha agradat força, recompensa.
De les diferents entrades que he fet m'agradaria destacar dos, dos perquè ens han dit de fer-ho així.
Una seria " Competències digitals dels mestres" , com ens mostra que no podem ignorar l'arribada de la web 2.0 , ens agradi o no serem futurs mestres de nens que hauran d'estudiar amb unes eines diferents a les que molts de nosaltres vam fer sevir, jo segur. De com per ser bons docents haurem d'estar en un constant reciclatge i no parar d'aprendre per ensenyar a aprendre, ja m'agrada.
L'altre seria la que vaig fer de Territori , aquesta no seria pel bon nivell de la pràctica realitzada, hi han moltes millor segur. Però a part que és sobre la meva estimada ciutat Badalona, seria sobre la reflexió que hem va guiar a fer aquesta pràctica: els treballs en grup. Estem finalitzant el primer trimestre i ja ens hem adonat que farem molts i molts treballs durant la nostra carrera en grup. Què important és poder treballar amb companys amb les mateixes inquietuds i maneres de fer semblants a les teves. Com ja vaig dir a la meva entrada, tots som bons però junt amb determinats companys encara som més bons. Però això també ens fa veure que ara potser podrem triar amb qui treballar, però al món laboral hi hauran vegades que no podrem fer-ho i el que és segur haurem de fer una bona feina igualment. Hem d'aprendre a treballar amb tothom.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada